Alla inlägg under mars 2011

Av KawaiiGirl - 9 mars 2011 15:53

idag vill jag tipsa om lite allt möjligt.

Om du vill resa någonstans,res till pockyns hemstad, THAILAND :)

Det finns en massa söta grejer där.

Som tex pocky, gulliga kläder och cupcakes.


Sen vill jag tipsa om att man ska titta efter butiker med asiatiska saker.

Där finns det asiatiska kryddor, mat, m.m

Där finns oftast pocky också för den delen.

Förlåt för att jag tjatar om pocky hela tiden, men jag älskar dem så mycket!


jaja..

Kram

  

Av KawaiiGirl - 9 mars 2011 15:53

idag vill jag tipsa om lite allt möjligt.

Om du vill resa någonstans,res till pockyns hemstad, THAILAND :)

Det finns en massa söta grejer där.

Som tex pocky, gulliga kläder och cupcakes.


Sen vill jag tipsa om att man ska titta efter butiker med asiatiska saker.

Där finns det asiatiska kryddor, mat, m.m

Där finns oftast pocky också för den delen.

Förlåt för att jag tjatar om pocky hela tiden, men jag älskar dem så mycket!


jaja..

Kram

  

Av KawaiiGirl - 6 mars 2011 15:15

Hej :)

Idag skriver jag om en amrikansk blogg för alla som älskar cupcakes lika mkt som jag.

Det kommer nya bilder varje dag på en massa söta cupcakes som är både vanliga och ovanliga. :) 

Här är länken:

http://www.cupcakestakethecake.blogspot.com


Ha de bra! :D

Kram

  


Av KawaiiGirl - 3 mars 2011 16:15

Idag vill jag tipsa om ett jättegott godis, som dessutom är japanskt.

Det är knapriga pinnar doppade i choklad, jordgubbscremé eller mjölkcremé.

Min favorit är mjölkcremé.

Vet du vad jag pratar om?

Naturligtvis!

POCKY ^-^

  


de kostar bara ca 10 kr, inte så dyrt.

Kram!

  

Presentation


Hej!
Jag är en anonym tjej som bara äälskar söta saker, som cupcakes och Hello Kitty. ^-^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards