Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

Gratis söta skrivbordsbakgrunder :)

Av KawaiiGirl - 19 februari 2011 16:24

Hej!

Det blir ett till inlägg idag.

Jag har hittat en jättegullig sida där man kan ladda ned skrivbordsbakgrunder. :)

Desutom är alla hur söta som helst.

Jag hittade min visningsbild där, och bakgrunden till min laptop.

Här är sidan:

http://pixelgirlpresents.com


Ta gänrna en titt om du vill ha en ny bakgrund :)


     

 
 
Ingen bild

Sandra

21 februari 2011 16:52

Tack!
Jag ska genast ladda ner en bakgrund.

Vilken bra blogg, förresten. :)

KawaiiGirl

21 februari 2011 16:57

Bra att det var till nytta :)

Tackar :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KawaiiGirl - 7 april 2011 11:49


Hej!   Idag vill jag tipsa om att virka:) Det kanske låter lite tråkigt, men det är jättekul! Dessutom kan du göra en viss sort. Inte som at virka dukar, eller liknande. Utan du virkar små, söta figurer! Det kallas amigurumi, och det be...

Av KawaiiGirl - 9 mars 2011 15:53

idag vill jag tipsa om lite allt möjligt. Om du vill resa någonstans,res till pockyns hemstad, THAILAND :) Det finns en massa söta grejer där. Som tex pocky, gulliga kläder och cupcakes.   Sen vill jag tipsa om att man ska titta efter butik...

Av KawaiiGirl - 9 mars 2011 15:53

idag vill jag tipsa om lite allt möjligt. Om du vill resa någonstans,res till pockyns hemstad, THAILAND :) Det finns en massa söta grejer där. Som tex pocky, gulliga kläder och cupcakes.   Sen vill jag tipsa om att man ska titta efter butik...

Av KawaiiGirl - 6 mars 2011 15:15

Hej :) Idag skriver jag om en amrikansk blogg för alla som älskar cupcakes lika mkt som jag. Det kommer nya bilder varje dag på en massa söta cupcakes som är både vanliga och ovanliga. :)  Här är länken: http://www.cupcakestakethecake.blogspo...

Av KawaiiGirl - 3 mars 2011 16:15


Idag vill jag tipsa om ett jättegott godis, som dessutom är japanskt. Det är knapriga pinnar doppade i choklad, jordgubbscremé eller mjölkcremé. Min favorit är mjölkcremé. Vet du vad jag pratar om? Naturligtvis! POCKY ^-^      de kost...

Presentation


Hej!
Jag är en anonym tjej som bara äälskar söta saker, som cupcakes och Hello Kitty. ^-^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards