Alla inlägg den 9 mars 2011

Av KawaiiGirl - 9 mars 2011 15:53

idag vill jag tipsa om lite allt möjligt.

Om du vill resa någonstans,res till pockyns hemstad, THAILAND :)

Det finns en massa söta grejer där.

Som tex pocky, gulliga kläder och cupcakes.


Sen vill jag tipsa om att man ska titta efter butiker med asiatiska saker.

Där finns det asiatiska kryddor, mat, m.m

Där finns oftast pocky också för den delen.

Förlåt för att jag tjatar om pocky hela tiden, men jag älskar dem så mycket!


jaja..

Kram

  

Av KawaiiGirl - 9 mars 2011 15:53

idag vill jag tipsa om lite allt möjligt.

Om du vill resa någonstans,res till pockyns hemstad, THAILAND :)

Det finns en massa söta grejer där.

Som tex pocky, gulliga kläder och cupcakes.


Sen vill jag tipsa om att man ska titta efter butiker med asiatiska saker.

Där finns det asiatiska kryddor, mat, m.m

Där finns oftast pocky också för den delen.

Förlåt för att jag tjatar om pocky hela tiden, men jag älskar dem så mycket!


jaja..

Kram

  

Presentation


Hej!
Jag är en anonym tjej som bara äälskar söta saker, som cupcakes och Hello Kitty. ^-^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards